Thursday, March 8, 2007

Ανυπομονησία...!

Τελικά το να περιμένεις κάτι σε αυτή τη ζωή πολλές φορές είναι ευχάριστο και άλλες δυσάρεστο..
Τα συμπεράσματα πολλά .. Ειμαι αχάριστη.. πρέπει να μου συμβούν τα χειρότερα για να εκτιμήσω αυτά που έχω .. χάνω το μέτρο, πολλές φορές την ουσία και αναλωνόμαι σε πράγματα χαζά.. Πάντως η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή όλων μας εκεί ξεχωρίζει ο Αθλητάρας απο την Κολάντζα το ταλέντο έρχετε λίγο δεύτερο...
Όλοι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα αλλά πίσω από όλα αυτά κρύβετε μία πολύ ηλίθια λέξη που την μισώ σαν ο διάολος το λιβάνι "ΥΠΟΜΟΝΗ" σας λέει κάτι αυτό?
Δεν έχω άλλες αντοχές έχω πιάσει "ναδίρ".
Δεν μου αρέσει επίσης το κλάμα, οπότε το κόβω εδώ, ήθελα απλά να ξεσπάσω γράφοντας ευτύχως που σταμάτησα γιατί θα βαριόσασταν να διάβάζετε όσοι διαβάσετε βέβαια..
Θέλω απλά να πω το εξής: όσοι διαβάσετε τούτο το ποστ παρακαλώ πολύ να προσπαθείτε να σκέφτεστε θετικά να μην παραδίνεστε ποτέ σε όποια δυσκολία σας παρουσιάζετε, η ζωή είναι μιά ταινία με έναν πρωταγωνιστή, τον "εαυτό" σας όλοι οι άλλοι είναι κομπάρσοι.. Μόνοι σας θα βρίσκεται την λύση στα πάντα..!
Το ξέρω οτι τα έχω κάνει μπάχαλο όσο αφορά το πόστ δεν βγαίνει νόημα αλλά εντάξει τί να κάνω αυτή είμαι..
Επίσης πρέπει να σταματήσουμε να θεωρούμε καλύτερο αυτό που έχει ο άλλος εχω βαρεθεί να το βλέπω και να το ζω καθημερινώς... Τα λέω αυτά γιατί στην πραγματικότητα όλοι λίγο πολύ το έχουμε νιώσει..
Τελοσπάντων περιμένω κάτι να έρθει πολλά χρόνια, και αυτό λέγεται "ευκαιρία" και όσο δεν μου κάθεται όλη αυτή η ανυπομονησία γίνεται δυσάρεστη..


Αυτά ....

2 comments:

margarita said...

μια χαρά τα λες.
μην αυτομαστιγώνεσαι μόνο, στο λέω γιατί και εγώ τα ίδια κάνω
ολα καλά θα πάνε
(αν δεν το πουμε μεταξύ μας, πως να περιμένουμε τους άλλους να μας το πουν?)

Mumm said...

Αχ Μαργαρίτα μου!! Μ αρεσει γενικά να μου τα χώνω και να μην κρύβομαι πίσω απο το δαχτυλό μου βέβαια σήμερα που μιλάμε ή ευκαιρία ήρθε λες και το ποστ το εγραψα στο θεό και βρίσκομαι σε κατάσταση to be or not to be.. Πάντως θα έχεις νέα μου!!!
Ευχαριστώ για το comment..