Monday, July 23, 2007

Ανάσταση του Λαζάρου!!!!!!!!!!!!

Όλοι παιρνάμε φάσεις αλλά η δική μου είχε μία διάρκεια δεν θα σταθώ εκεί όμως καθόλου.. Απλά θα πώ ένα μου "λειψατε εσείς οι γνωστοί άγνωστοι άνθρωποι που επικοινωνώ.." Τι να πρωτομοιραστώ μαζί σας έχουν γίνει τόσα πολλά αυτόν το καιρό που θα θέλω 10 μπλόκς για να τα διηγηθώ πάντως η ζώη είναι όλο εκπλήξεις δώρα και στεναχώριες αυτό όμως είναι που μας κρατάει ζωντανούς!Το απρόβλεπτο ..

Θα με ξεχάσατε όμως για αυτο θα παω μια βόλτα να πω μια καλησπέρα στους Μπλόκερς..

3 comments:

javapapo said...

από τεχνικής άποψης όταν κάνεις αυτο που λέμε subscribe στο RSS κάποιου blog τότε σου δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι - όταν ο blogger ξυπνήσει απο μια περίοδο αποχής - έρχεται και χτυπάει την πόρτα του aggregator σου!Και σου λέει - I am here!!1

(Κατ ουσίαν γίνεται το αντίθετο - δηλαδή οι aggregator μας τσεκάρουν συνέχεια για νέα post και όταν υπάρξουν μας ειδοποιούν - αλλά έτσι το βλέπουν κάποιοι λίγο πιεστικά το θέμα).

Απο την στιγμή που είμαι subscribed - στο feed κάποιου εγώ μπορεί να τον ξεχάσω λίγο αλλά ο aggregator μου - ποτέ!)

kaltsovrako said...

Eλα ρε ομαδάρα! Χαθήκαμε.

Τί κάνει η κούκλα σας; Να της δώσεις ένα σβουρηχτό φιλί από μας.

;)

Fraoula said...

Welcome back! Περιμένουμε τα 10 μπλοκγς! Φιλιά.