Friday, February 16, 2007

Chill Out

Ακούγοντας χθες στην επιστροφή απο το γραφείο Chill Out κομμάτια πλήρως χαλαρωμένη και ευτυχισμένη που εφυγα απο την κολαση (δουλειά) μπαίνω στην Αττική Οδό βάζω 5η στο εργαλείο και χαμένη στις σκέψεις μου και στην φοβερή ευθεία χωρίς φανάρια πατάω απότομα φρένο .......... παραλίγο σύγκρουση!!
Σημειώτόν στην ουρά φορτώνω ανάποδες και είμαι έτοιμη για χειρόφρενο και τσακωμο.. (ο μπροστινος ήταν ένα τζιπ που είχε τα στοπ ομίχλης ενεργοποιημένα τα οποια δεν τα παίρνεις χαμπάρι αμέσως συν του ότι απαγορεύται δια ροπάλου η χρησιμοποιησή τους όταν δεν έχει ομίχλη)
Το γλίτωσα στο παρα πέντε να μην μακρηγορώ εκεί που είμαι για να κατέβω και να τον βρίσω μιας και είχαμε ακινητοποιηθεί σκέφτομαι το παιδι΄μου λέω κάτσε μην είναι κανένας τρελός και μου βγάλει κανένα μαχαίρι και μείνει ορφανό το παιδί μου, αλλα έλα όμως που τα είχα πάρει και έπρεπε να ξεσπάσω τοτε σκεφτομαι το 1866 τηλεφωνο έκτακτης αναγκης της αττική οδού.. Καλώ λοιπόν και ξεκινάω ευγενικά να μάθω γιατι πληρωνω 2.70€ και είναι λές και ειμαι στην Λ.Βουλιαγμένης Σαββατοβραδο Ιουνιου και για να φτάσω στην Γλυφάδα περνάνε 2 ώρες... Απανταει λοιπόν μια ευγενέστατη κοπέλιτσα "κυρία μου είναι ώρα αιχμής και ξέρετε υπάρχουν λίγες καθυστερήσεις"και απαντώ "το ξέρω ότι δεν φταίες εσύ αλλά πες μου γιατι να πληρώνω για να παώ σε 10 λεπτά σπίτι μου και τελικά να φτάνω σε μια ώρα" Απάντηση αυτής " Έχετε δίκιο λίγο υπομονή έχει αυξηθεί ο αριθμός εισερχόμενων αυτοκινήτων" της το κλείνω στα μούτρα και διαπιστώνω ότι δεν το χω πιά....δεν μπορώ να τσακωθώ έχω γίνει μαλθακή άλλους τους λυπάμαι και άλλους τους φοβάμαι...
Αλλάξα και άλλαξα πολύ "σκεψη αστραπή"
Ετσι δυνάμωσα τη μουσική για να χαλαρώσω chill out απίστευτη μουσική !!!
Συμπερασματα 2:
1. Γιατί ο θεος με έκανε γυναίκα??? (Θα ήθελα πολύ να δέρνομαι και να βρίζω στο γήπεδο αλλα επειδή είμαι γυναίκα δεν μπορώ..)
2.Τελικά ο άνθρωπος αλλάζει απο μόνος του όσο και να θες να τον αλλάξεις εσυ, δεν γινεται τίποτα....

1 comment:

Anonymous said...

Σας ευχαριστώ πολύ για την ανάπτυξη της προσπάθειας για να συζητήσουν αυτό, αισθάνομαι έντονα για αυτό και σαν μελετώντας πολύ περισσότερο για το θέμα αυτό. Εάν είναι εφικτό, καθώς αποκτάτε εμπειρία, θα σας πείραζε την ενημέρωση της ιστοσελίδας σας με πολύ πολύ περισσότερες πληροφορίες; Είναι πολύ ευεργετικό για μένα.