Tuesday, February 13, 2007

Mumm means

Mumm means (Μαμά,μανούλα,μήτέρα,και κάτι στα αρβανίτικα που δεν ξέρω ακριβώς Α! είναι και το όνομα μιας Σαμπάνιας αρκετα καλής θα έλεγα)!
Το επέλεξα γιατί είμαι νέα πρόσφατη Μανούλα ... Γέννησα ένα κοριτσάκι και αποφάσισα να φτιάξω ενα Blog να μοιράζομε μαζί διάφορες καταστάσεις απλής καθημερινής ζωής ...
Λοιπόν για αρχή θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το μεγαλείο που λέγετε μητρότητα.. Εγώ "παιδι" κακομαθημένο με ελλειπείς σπουδές(ετοιμάζομε για μεταπτυχιακό) και με μια πολύχρονη σχέση που κατέλειξε σε γάμο αποφάσισα να γίνω μάνα ετσι ξαφνικά ..χωρίς να ξέρω τι θα επακολουθήσει ακούγοντας κατα καιρούς διάφορα από φιλενάδες που εχουν ήδη γίνουν μάνες..
Κατέληξα στο εξής συμπέρασμα ότι: Αν δεν γίνεις μάνα δεν ξέρεις τίποτα δεν υπάρχεις δεν ζείς νομίζεις ότι κάτι είσαι, αλλά δεν είσαι τίποτα (επιβεβαιώνοντας αυτά που έλεγαν οι παλιοι ότι γυναίκα εστί μάνα οικογένεια κτλ.)
Ναι φίλοι μου παλέψαμε για ισότητα την πετύχαμε, αγώνιστίκαμε για τα δικαιωματά μας τα κερδίσαμε, έχει ανέβει η κοινωνική μας θέση, αν θέλουμε μπορούμε να συντηρήσουμε μια οικογένεια αλλά δεν μπορούμε όμως να αρνηθούμε τη φύση μας ........ και ο νοων νοείτο..
Οταν έφυγα σήμερα το πρωί για δουλειά και με κοίταγαν αυτά το δυο ματια σημ:(3 μηνών) η κόρη μου σαν να μου έλεγαν μη φύγεις που με αφήνεις γιατί???
Στη διαδρομή μεχρι να φτάσω στη δουλειά εκλαιγα αλλά τι να το κάνεις δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς στην εποχή μας πρέπει να δουλεύουμε να προσφέρουμε στο κοινωνικό σύνολο στον εαυτό μας και στην οικογενειά μας ...
Και γω ρωτώ: Πως το εξηγείς αυτό στο ίδιο σου το παιδί τι του λες ? που οδηγούμαστε που πάμε τι παιδια βγάζουμε στην κοινωνία ? μήπως είμαι υπερβολική?
Ισως ....
Αnyway πάντως για αρχή αυτά είχα να πω να θίξω και έχει και συνέχεια............

7 comments:

---. said...

Welcome φιλενάδα !!!!!

Περιμένω πώς και πώς τις περιπέτειες της μικρής μανούλας. :)

Mumm said...

Να σαι καλά Κων/να μου έχεις να ακούσεις... Ηταν να μη γίνει η αρχή...

Nikolakis said...

Καλώς σε βρήκαμε! Δύσκολα τα παιδιά στις μέρες μας...

σου εύχομαι ό,τι καλύτερο :)

Χαμένο κορμί said...

Να σας ζήσει!

(εγώ πότε θα γίνω μάνα;;;)

Rodia said...

Καλωσόρισες!:-))
..και.. Να χαίρεσαι την κοριτσάρα σου!!!!!!!!
Εχω 2 αλλά μεγαλώνουν γρήγορα να πάρει! ;-) δεν τα προλαβαίνω λέμε

Mumm said...

Ευχαριστώ παιδιά να στε καλά...Χαμένο κορμί χάνεις πολλά πιστεψέ με αλλά όταν γίνεις πρέπει να έχεις και τις καταλληλες προυποθέσεις .. αλλο θέμα αυτό θα κάνω post γιατί είναι θέμα μεγάλο..Νικολάκις ευχαριστώ πολύ για το καλωσορισμα.Ροdia έχουμε να αλλάξουμε αποψεις στο μέλλον ποσο χρονών τα δικά σου??

Mumm said...

Gyrologo καταρχάς ευχαριστώ για το comment έχω να σου πω κουράγιο με πεθερές και τις μαμαδες γιατί έχω καεί σου λένε κάνε παιδιά και σου πρίζουν τα αρ..δια και μετα το παιζουν κουρασμένες θες να πας μια βόλτα σε πάιρνουν τηλ να γυρίσεις πίσω γιατι.. κλαιει ποιος κλαιει μωρή ?εσυ δεν το έχεις όλη μέρα δεν ξέρεις τα χουγια του δεν μπορείς να το ηρεμήσεις???
Οπότε ζευγάρια που προκειται να γινετε γονείς μην επιρεαζεστε απο κανέναν.. Δεν αλλάζει κανενός η ζωή εκτός απο τη δική σας....
Anyway να χαιρεσε το μικράκι σου να τα εκατοστήσει...
Keep in touch
xxx